design . gadżety reklamowe .
klient:
GLOBAL PREMIUM
zakres prac
- logo
- księga znaku
- wizytówka, papier firmowy, koperta
- projekty gadżetów firmowych
- produkcja gadżetów firmowych
Jak powinna być postrzegana firma która pośredniczy w zatrudnianiu pracowników z Indonezji do pracy w Polsce? Profesjonalna, rzetelna, godna zaufania, ale też przyjazna i stabilna. Naszym celem było opracowanie logo i identyfikacji wizualnej które oddadzą wszystkie te cechy.
Wyjaśnienie idei graficznej logo:
Litera "P" wchodzi w "G" i staje się jej integralną częścią, co sugeruje zintegrowane i komplementarne podejście firmy. Firma skupia się na harmonijnej i spójnej rekrutacji, gdzie każdy element (litera "P") jest nieodłączną częścią większej całości (litera "G"). Oznacza to, że każda rekrutacja jest starannie wpasowana w globalny kontekst działalności firmy, podkreślając jej profesjonalizm i nowoczesność.
Oprócz opracowania pełnej identyfikacji wizualnej zajęliśmy się również zaprojektowaniem i wykonaniem gadżetów firmowych.