BLOG

Strategia firmy bez taktyki jest bezużyteczna

16.09.2024

„Strategia bez taktyki to najwolniejsza droga do zwycięstwa, a taktyka bez strategii to hałas przed klęską.” Sun Tzu

Każda firma może opracować świetną strategię, ale bez konkretnych działań pozostaje ona tylko ambitnym planem na papierze. Wiesz dlaczego wizja bez dobrze dobranej taktyki jest bezużyteczna i jak połączyć oba elementy, by skutecznie osiągnąć założone cele? Przeczytaj jakie kroki podjąć, aby strategia firmy nie była tylko słowami, ale prawdziwą drogą do sukcesu.

Dlaczego warto mieć strategię marketingową?

10.09.2024

Brak strategii marketingowej to jak budowa domu bez planu architektonicznego – kupujesz materiały, zatrudniasz ludzi, wydajesz więcej, a efekt końcowy jest daleki od ideału.

Wielu właścicieli firm myśli, że strategia marketingowa to „zbędny wydatek”, skupiając się na działaniach bez jasnego celu. W tym artykule pokazujemy, czym jest strategia marketingowa, jak ją skutecznie opracować oraz na co zwrócić uwagę przy jej tworzeniu.

Chcesz wiedzieć? Chodź z nami.

Jak muzyka działa na masz mózg i dlaczego jest kluczowa w reklamie i w Social Media.

27.08.2024

Muzyka towarzyszy nam od zarania dziejów. Jest obecna w rytuałach, w codziennym życiu, a także w marketingu. Niezależnie od tego, czy jesteś marketerem pracującym dla dużej firmy, czy przedsiębiorcą prowadzącym swój własny biznes, zrozumienie, jak muzyka wpływa na mózg i nasze zachowania może być kluczem do skuteczniejszych działań reklamowych.

Jak ludzki mózg przyswaja i zapamiętuje informacje: historia, którą musisz opowiedzieć

20.08.2024

Wyobraź sobie, że jesteś na pierwszym spotkaniu z potencjalnym klientem. Wiesz już czego potrzebuje Twój rozmówca, z czym się boryka i jak możesz mu pomóc. Teraz czas na Twoją prezentację. Opowiadasz o zakresie usług które oferujesz.
Reakcja klienta: „Aha, to tak jak inne firmy.”
Ale czy tego chcesz? Z pewnością nie! Chcesz, aby Twoja firma była zapamiętana, wyróżniała się i wyprzedzała konkurencję. Jak to osiągnąć? Są narzędzia z których możesz skorzystać – chodź, piszemy o tym.

Marketing w Branży Medycznej: Jak Promować Usługi Medyczne Zgodnie z Prawem?

07.08.2024

Marketing w branży medycznej to temat, który budzi wiele emocji i pytań. W czasach, gdy każda branża stara się dotrzeć do swoich klientów za pomocą różnorodnych strategii marketingowych, opieka zdrowotna jest jednym z obszarów, gdzie zasady te są ściśle regulowane. Czy marketing medyczny jest faktycznie zabroniony? Jakie są zasady, których należy przestrzegać, aby działać zgodnie z prawem? W tym artykule postaramy się odpowiedzieć na te pytania i przybliżyć temat marketingu w sektorze medycznym.

Marketing w wakacje – wskazówki dla ambitnych firm

03.08.2024

Marketing w okresie wakacyjnym to nie opcja, ale konieczność dla firm, które pragną utrzymać swoją pozycję i zyskać przewagę konkurencyjną. Aktywne działanie podczas wakacji pozwala na przygotowanie się do działań na jesieni, na wykorzystanie potencjału, na innowacje oraz zwiększenie zaangażowania klientów. Dzielimy się radami jak możesz rozwijać marketing firmy w wakacje.

Chcesz jeszcze efektywniej prowadzić działania marketingowe? Upewnij się czy wykorzystujesz te darmowe narzędzia!

01.08.2024

Zastanawiasz się, jak uprościć i ulepszyć swoje działania marketingowe? Możesz przecież wykorzystać darmowe narzędzia, które pomagają w zarządzaniu projektami, w optymalizacji treści i angażowaniu odbiorców. Dzięki nim nie tylko zaoszczędzisz czas, ale również będziesz działać skuteczniej, bo opierając się na danych i solidnych podstawach. Poznaj nasze propozycje narzędzi z zakresu analityki, e-mail marketingu, zarządzania mediami społecznościowymi i nie tylko. Zapraszamy do lektury!

Buyer persona – jak ją zbudować i jak wykorzystać tę wiedzę aby działać strategicznie

21.07.2024

Bez względu na to, czy jesteś programistą, artystą, czy dopiero stawiasz pierwsze kroki w świecie biznesu, zrozumienie swojej buyer persony jest kluczem do sukcesu. Dzięki poznaniu dokładnych potrzeb i oczekiwań odbiorców, będziesz w stanie precyzyjniej dobierać kanały komunikacji, narzędzia przekazu i styl wypowiedzi. Dowiedz się jak opracować skuteczną strategię marketingowa i określić buyer personę – to doda mocy Twoim słowom w biznesie!