BLOG

Zarządzanie reputacją online – kompleksowy przewodnik. Kluczowe strategie i praktyki.

Agnieszka

23.01.2025

„Budowanie reputacji trwa latami, jej zniszczenie zajmuje chwile.” – Warren Buffett.

W erze cyfrowej, gdzie opinie klientów są widoczne dla każdego, zarządzanie reputacją online to nie opcja, ale konieczność. Czy wiesz, że aż 97% konsumentów sprawdza opinie w internecie przed zakupem? Dowiedz się, jak skutecznie budować pozytywny wizerunek marki, reagować na krytykę i wykorzystywać narzędzia ORM, by dbać o reputację swojej firmy.

Dostępność cyfrowa: Jak tworzyć strony, aplikacje i treści przyjazne dla wszystkich? Praktyczny przewodnik dla przedsiębiorców

Agnieszka

15.01.2025

Czy Twoja strona internetowa jest dostępna dla każdego? Może wydaje Ci się, że wszystko działa poprawnie, ale czy na pewno pomyślałeś o użytkownikach, którzy korzystają z czytników ekranu, nawigują klawiaturą lub mają trudności z odczytaniem tekstu na Twojej stronie?

W tym artykule poznasz praktyczne wskazówki i konkretne przykłady, które pomogą dostosować witrynę do standardów WCAG i Polskiego Aktu o Dostępności.

Landing Page czy strona www? Praktyczny przewodnik dla Przedsiębiorców

Agnieszka

09.01.2025

Zastanawiasz się, czy dla Twojego nowego biznesu lepszym rozwiązaniem będzie prosty landing page, czy rozbudowana strona www? Odkryj kluczowe różnice, poznaj praktyczne przykłady i dowiedz się, które narzędzie pomoże Ci skuteczniej dotrzeć do klientów i generować leady.
ps. zostawiamy wskazówki, które mogą zadecydować o sukcesie Twojej firmy w sieci!

Dlaczego plan postów to nie strategia ?

Agnieszka

10.12.2024

Uciekaj od specjalistów którzy proponują Ci plan postów i przedstawiają to jako strategię dla marki czy firmy. Tworzenie takich materiałów jest bezużyteczne bo nie spełnia celu, nie spełnia założeń. Można bardzo szybko się spalić i zniechęcić. Zostawić działania bo nie przynoszą efektu. Porozmawiajmy o tym jaki jest Twój cel. Porozmawiajmy o tym jak tworzyć materiały które będą strategicznie realizować Twój cel, a idąc dalej będą realizowały konkretne założenia i będą osadzone w planie ich realizacji.
Porozmawiajmy o strategii.

Czy naprawdę każdy biznes musi brać udział w Black Friday?

Agnieszka

21.11.2024

Black Friday – hit czy pułapka dla mniejszych biznesów? Wszyscy rzucają się na rabaty, ale czy Twój biznes musi podążać za tłumem? Czy obniżanie cen zawsze przynosi korzyści? Dowiedz się, jakie są plusy i minusy udziału w Black Friday, jak klienci naprawdę zachowują się w tym czasie i co możesz zrobić, jeśli nie chcesz iść w wyprzedaże. Twoja strategia może być inna, a mimo to skuteczna!

Jak przygotować sklep na Black Friday? Proste wskazówki na ostatnią chwilę

Agnieszka

13.11.2024

Black Friday to największe święto zakupów w roku – czas wyprzedaży i niesamowitych okazji, na które czekają klienci. Czy Twój sklep internetowy jest gotowy na to wyzwanie? W tym artykule znajdziesz praktyczne wskazówki, jak szybko przygotować swój e-commerce, by przyciągnąć więcej klientów i zwiększyć sprzedaż. Od zoptymalizowanego koszyka, przez sprytne promocje, po działania marketingowe – większość wdrożysz samodzielnie!

Co może pomóc Twojemu sklepowi zwiększyć sprzedaż bez dodatkowego ruchu?

Agnieszka

31.10.2024

Czy można zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym bez dodatkowych wydatków na reklamy? Tak! Kluczem jest optymalizacja konwersji (CRO), czyli zadbanie, by jak największy procent odwiedzających zakończył swoją wizytę transakcją. Można to osiągnąć bez zwiększania ruchu, poprzez poprawę jakości doświadczeń na stronie. Zobacz na co zwrócić uwagę, jakich narzędzi użyć oraz jakie błędy najczęściej popełniamy, nie zdając sobie z tego sprawy.

Jak stworzyć skuteczny newsletter: Pomysły, nagłówki i strategie dla B2B i B2C

Agnieszka

14.10.2024

Nie mierz sukcesu po liczbie wysłanych e-maili, ale po zaangażowaniu, które wywołują.
Liczba subskrybentów to tylko liczba – prawdziwą wartość pokazuje zaangażowanie odbiorców.
Jak stworzyć skuteczny newsletter, który nie tylko dotrze do skrzynki odbiorczej, ale także zbuduje trwałe relacje z klientami i zwiększy sprzedaż? W artykule znajdziesz inspiracje na treści, angażujące nagłówki oraz strategie dostosowane do specyfiki klientów B2B i B2C.

Czy każda marka powinna być w mediach społecznościowych? Strategiczne spojrzenie na budowanie obecności online

Agnieszka

01.10.2024

W dzisiejszym świecie nie wystarczy już tylko oferować świetny produkt lub usługę – trzeba być tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci, i to na każdym etapie ich decyzji zakupowej. Media społecznościowe są na samej górze tego procesu, na szczycie lejka zakupowego, i mają kluczowy wpływ na to, czy potencjalny klient zainteresuje się Twoją marką i wyruszy w podróż ku zakupowi. Porozmawiajmy o mediach społecznościowych.

Jak zbudować markę której nie można się oprzeć?

Agnieszka

23.09.2024

Zastanawiasz się, jak zbudować markę, która nie tylko przyciąga klientów, ale staje się dla nich „nieodparta”? To nie tylko kwestia logo i kolorów, ale strategii opartej na emocjach, autentyczności i zrozumieniu swojego „dlaczego”.
W tym artykule odkryjesz sprawdzone metody, jak zbudować markę, której klienci nie będą mogli się oprzeć.
Dowiedz się, jak to zrobić krok po kroku, opierając się na strategiach najlepszych ekspertów, i wdroż te działania u siebie.