05.03.2024

🎶 Czy wiedzieliście, że logo można usłyszeć? Tak, to możliwe!

Wystarczy tylko pomyśleć o charakterystycznym „ding” podczas uruchamiania komputera, a już wiesz, że to Windows. A co powiecie na pierwsze dźwięki trąbki w „Intel Inside”?

Te dźwięki towarzyszą nam od dawna i od razu budzą skojarzenia z niezliczonymi momentami korzystania
z produktów czy oferty danych marek.

Idźmy dalej.

Pomyślcie o markach, których logo słyszymy codziennie – Coca-Cola, z jej radosnym i energetycznym „brrrup!”, lub McDonald’s, które budzi apetyt swoim charakterystycznym „I’m lovin’ it”. Nawet bez patrzenia na te logo, ich dźwięki są jak melodyjne znaki rozpoznawcze.

A co powiecie na reklamę Calgon „dłuższe życie każdej pralki..” albo muzyczkę Pixar podczas gdy ich charakterystyczna lampeczka skacze. Pewnie już masz swoje skojarzenia 😉

W świecie reklamy, nie tylko wzrok, ale także słuch odgrywa kluczową rolę w budowaniu marki i jej rozpoznawalności. Dźwięki  stają się częścią naszej kultury konsumenckiej, wbijając się głęboko w nasze świadomości i przypominając nam o tych markach za każdym razem, gdy je słyszymy.

Jak zatem powinna być usłyszana Twoja marka?

 

Fajnie będzie usłyszeć historię Twojej marki 😉

napisz lub zadzwoń – reszta po naszej stronie – KONTAKT TU

 

ps. jeśli chcesz zgłębić temat bardziej to na Spotify poszukaj  „Twenty Thousand Hertz” który opowiada historie o słyszalnych logo.