BLOG

Jak sprzedać produkt lub usługę za pomocą copy. Praktyczne Porady

28.05.2024

Czy wiesz, że Twój klient potrzebuje impulsu do działania, aby podjąć lepszą decyzję niż instynktowna? Oto przewodnik, jak pisać skuteczne teksty reklamowe, które przyciągną uwagę, wzbudzą zainteresowanie i skłonią do zakupu. Poznaj sposoby, jak połączyć psychologię konsumencką, kreatywność i umiejętności komunikacyjne, by tworzyć przekonujące copy.

Jakie dane warto analizować w marketingu

24.05.2024

Analiza danych stała się kluczowym elementem skutecznego marketingu, a pojęcia takie jak marketing data-driven, modelowanie danych, automatyzacja marketingu, sztuczna inteligencja (AI) i uczenie maszynowe (ML) są nieodzowne dla nowoczesnych marketerów.
Poniżej omówimy, jakie dane warto analizować w marketingu i jak różne technologie mogą wspierać procesy decyzyjne.

Jak sprawdzić ilość wyszukiwań słowa kluczowego? Poznaj narzędzia które to ułatwiają.

13.05.2024

Skuteczna strategia w marketingu online opiera się na solidnym zrozumieniu słów kluczowych i ich popularności. Dobrze dobrana lista słów kluczowych może znacznie zwiększyć widoczność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, przyciągając więcej ruchu i potencjalnych klientów. Aby pomóc w tym procesie, istnieje wiele narzędzi, które oferują zaawansowane funkcje do badania wolumenu i popularności słów kluczowych. Przedstawiamy te najpopularniejsze.

6 Kluczowych frameworków copy dla skutecznych tekstów reklamowych

06.05.2024

Tworzenie skutecznych tekstów reklamowych to sztuka, która opiera się na solidnych fundamentach copywritingu. W dzisiejszym świecie, gdzie uwaga klientów jest krótkotrwała, ważne jest stosowanie odpowiednich technik, które przyciągną uwagę, zainteresują oraz zachęcą do działania. W tym artykule przedstawimy kluczowe frameworki copywritingu oraz przykłady ich zastosowania, które pomogą w tworzeniu efektywnych tekstów reklamowych. 1. AIDA: Przyciągnij, […]

Jak przeprowadzimy rozmowę o budowie strony www dla Twojej Firmy

23.04.2024

Czasy, kiedy strona internetowa służyła jedynie jako wizytówka minęły jak wspomnienie o kawie która była rano. Dzisiaj Twoja witryna to kluczowy punkt kontaktu z klientem, miejsce, które ma przyciągnąć uwagę, zainteresować, a przede wszystkim, skłonić do działania.    Oto 8 kluczowych kroków, które podejmiemy rozmawiając o budowie strony internetowej dla Twojej firmy: 1. Ustal swój cel: […]

Lejek sprzedażowy przestaje być jednokierunkowy, czyli o teorii Koła Zamachowego

16.04.2024

Najnowsze badania nad pokoleniem Z pokazują że lejek sprzedażowy przestaje być jednokierunkowy. Sposób konsumowania treści, interakcji z marką czy produktem oraz miejsce podejmowania decyzji zakupowej powinny być postrzegane jako przenikające się obszary, a co za tym idzie nieco inaczej powinna być zbudowana strategia marketingowa firmy.   W dzisiejszym świecie biznesu, skuteczna strategia marketingowa jest kluczowa dla […]

Tworzenie strony www – możesz zrobić to samodzielnie, ale czasem nie jest to dobry pomysł

12.04.2024

Blog osobisty, sklep online, portfolio zawodowe strona internetowa.. podobno jeśli nie ma cię w Internecie to nie istniejesz. W świecie Internetu, możliwości i narzędzi AI wydaje się, że wszystko jest dostępne na wyciągnięcie ręki – od darmowych szablonów i rozwiązań które po wpisaniu odpowiedniego promptu wykonają zadanie, po instrukcje DIY.   Bierzemy na warsztat podstawową […]

Typografia w marketingu, czyli jak dobrać najlepszy font

08.04.2024

Kroje pisma odgrywają kluczową rolę w projektowaniu materiałów marketingowych, zarówno tych przeznaczonych do internetu, jak i do druku.Wybór odpowiedniego fontu może diametralnie zmienić to jak bardzo czytelne będą Twoje grafiki, a mówimy tu o zrozumieniu i skuteczności przekazu.